zondag 22 juni 2014

familie bezoek

De tweede week van juni waren mijn oudste zus met haar man en mijn ouders hier op bezoek. We hebben een heerlijke week gehad met veel aandacht voor elkaar en een leuk uitstapje als afsluiting. 
De kinderen genoten van alle extra aandacht, lekker knutselen met oom en tante, schommelen met oma en sommen oefenen met opa.
Vooral kleine Felix was een grote fan van opa, de hele dag riep hij "opa, opa kom..." Ik hoef niet te zeggen dat ook opa en oma genoten van hun kleinkinderen.
 

Door de week moesten de kinderen gewoon naar school en ben ik met mijn moeder en zus een keer gaan winkelen. Natuurlijk wilden ze ook graag de school van de kinderen een keer zien dus ging iedereen om de beurd mee om op te halen. Op vrijdag kon mijn vader mee naar de speciale vaderdag assembly op school en hadden we 's avonds een braai en kampvuur. Toen het te koud werd zijn we naar het huis gegaan om de voetbalwedstrijd van Nederland tegen Spanje te kijken. 


Op zaterdag zijn we nog naar het Hoespruit Endangered Species Center (HESC) geweest en hebben daarna lekker gelunched. Helaas was de week daarna alweer om en moesten ze terug naar huis maar het was fantastisch om ze even hier te hebben. 

Groetjes vanuit de bush
Miriam

1 opmerking: